Ttulin Haftaya kontrolum var.34 haftam gelirken tok karnina gelin nst ye baglayacagiz denildi bana da
AysunUgur 505050 ben 30 da başladım canım, 2 hafta bir gitmeye başladım artık, doktorun yanına girmeden önce nst ye alıyorlar 🌸