Renasumut Merhaba kızlar dün sabah sezaryan dogumla doğum yaptım bugün hastaneden cıktık doktor bana agrı kesici olarak MAJEZİK vermis ama prospektüsünde emzirenler kullanmasın diyor aranızda dogumdan sonra kullanan var mı