Aysun1981 Ben Herman İşçi’ye gidiyorum ve çok memnunum. 2 hafta sonra normal doğum bekliyorum, sonrasında hastane vs ile ilgili tecrübemizide paylaşırım sizlerle. Dilek9191 Htcvdr
Dilek9191 Aysun1981 teşekkür ederim herman işçinin özel sağlık sigortası ile anlaşması yokmuş nazlı Korkmaz’a randevu aldım bu akşama inşallah enerjimiz tutar
Mondschein_x Dilek9191 merhaba bende normalde ilk doğumumu Herman beye yaptırmıştım ve memnundum ama fiyatlar çok arttı. Nazlı Hanımı düşünüyorum. Siz memnun kaldınız mı?