Merhabalar arkadaşlar ; 22. Haftama girdim. Ama hala her gün yediğim ilk öğünden sonra kusuyorum. Saat kaç olursa olsun sabah kahvaltısından sonra yediğim ne varsa afedersiniz hepsi çıkıyor . Acaba erken saatler mi diye düşündüm daha geç yemeye başladım yine aynı sekılde devam edıyor ne yersem yıyım ilk öğünden sonra kusma oluyor. Ondan sonra normale dönüyor . Benım gıbı olan var mı acaba ? Ve ne yapabılırım ki. Acaba katı yıyecekler mi öyle yapıyor dedım birde çorba türü sıvı gıdalarla ilk öğün beslendim yıne aynı sekılde oluyor . Bu durumdan çok sıkıldım artık . Doktorum prilam vermıstı ılk haftalarda acaba onu içsem geçer mi ekstra bısey kullanmak istemedıgımden onu da duzenlı ıcmedım .