Pemberuya Sürekli karnım şiş ve gaz yüzünden problem yaşıyorum bide kasigima baskı yaptığını hissediyorum ağrım oluyor. Acaba ne iyi gelir yani bitkisel şeyler de içemiyorum🤦🤷
Ereeen Pemberuya aynı sıkıntı bende de var 7+3üm ben de şuan. Sütü ısıtarak içmeye başladım o biraz azalttı ama yemeklerden sonra fena bi şekilde şişlik oluyo
zdmrmrv Pemberuya az az ve sık yemeye çalışıp yürüyüş de yaparsanız biraz rahatlatır şahana karnıbahar fasulye gibi gaz yapck şeyler i tüketmemeye çalışırsanız iyi olur benim de çok fazla oluyor 6 haftalığım bnde sindirim sistemi yavaşlıyor gebelikte genel sorunumuz🥲
Yaseminf Pemberuya benimde öyle ne yesem gaz yapmaya başladı sanki hava yutmusum da karnımda yılanlar dolaşıyor sesini duyuyorum ayaklarımı sıcak tutuyorum sütü laktozsuz iciyorum ne yapıyor çözemedim daha 17+6 hafta
Pemberuya Ereeen evet sütü sabah bende içtim rahatlattı beni de en iyisi hergün devam edeyim içmeye çok teşekkür ederim 🙃🍀
Sevensevilen Bende de aynı problem var. 7+2 yim. Eskiden süt ürünü kullanmıyordum . Kullanmaya başlayınca şiştim daha ileri haftalarda gibiyim. Sütü azalttım ayran -yoğurt ile devam edeceğim ve kuru erik yiyeceğim
Pemberuya zdmrmrv çok ayakta durunca maalesef sancım oluyo geçende lekelenmem oldu o yüzden mecbur genelde uzanıyorum canm:/
Denizce345 Sut gaz yapmaz mi arkadaslar, yemek sonrasi evde biraz yuruyus sicak su icmek ayaklara sicak torbasi karina masaj. Benim de cok agrim oluyor
Pemberuya Denizce345 Sıcak su torbasını denemedim ama deneyeyim bir valla süt bilemiyorum ki gaz yapar mı rahatlattı gibi belki de yapıyordur bilemiyorum hiç canm
Denizce345 Pemberuya ben gaz yapar diye biliyorum ama yine de dikkatli kullan. Sıcak su torbasını dene mutlaka ama ayaklarına koy karnına sakıncalı olabilir. Bana iyi geliyo geçmiş olsun