Kızlar bugün kontrolüm vardı doktor alttan muayene etti hala kanala inmemiş bebişim. Sezaryen için gün verim dedi şoka uğradım çünkü ben normal doğum istiyorum ve ona odaklamıştım kendimi. Tabiki sağlıklısı hangisiyse öyle olsun sezaryen karşıtı bi insan değilim ama insan beklemeyince bir tuhaf oluyor. Ayrıca bebekte yada bende herhangi bir sıkıntı yok sadece bu zamana kadar kanala inmediyse beklemenin anlamı yok dedi doktorum. Ben de bekleyebildiğim kadar beklemek isterdim ama doktoruma da çok güveniyorum riske atmak istemiyorum sonradan pişman olmaktan iyidir diye düşünüyorum. Haftaya gün aldık bakalım. Böyle bir durum yaşayan var mı?