yesim_Gnr Merhaba kizlar ben 37 haftadayim gölbaşı Ahmet özsoyda doğum yapmayi düşünuyorum dogum yapan varsa lutfen ortam personel nasil dogum sureci neler yasadi bahsedebilirmi bir fikir edinmek adina cevapsiz birakmassaniz sevinirim💐
Gulseren06 yesim_Gnr merhaba doğum yaptınız mı ben de şehit ahmet özsoyda yapmak istiyorum ama süreç hakkında hiç fikrim yok. Bir de sezeryan ise dikiş çok belli oluyor mu ilk dikişim özelde yapıştırma yöntemi ile yapılmıştı ama burada o yöntem yokmuş ama estetikdikiş oldgunu söyledi doktor. Doğum nasıl geçiyor memnun kaldınız mı ya beni bilgilendirirseniz çok çok mutlu olurum 🙏🌸🌸
yesim_Gnr Ravzaemine123 yaa ciddimisiniz cok sevindim yorumunuza odalar nasil tek kisilik odalarda mi kaliniyor cift kislik mi bilginiz varmi detaylardan
Ravzaemine123 yesim_Gnr çok bilgim yok kuzenim eşi gelirimiz falan hepsi orda doğum yaptı xok memnun kaldılar hatta Bi hocayiii söylediler çok iii dieee
Gulseren06 Ravzaemine123 merhaba doğum süreci hakkında detaylı bilginiz olabildi mi yani bende çok merak ediyorum lütfen beni de bilgilendirebilir misiniz🙏
yesim_Gnr Gulseren06 malesef dogum yapmadim.bu soylediklerinizi bende cok merak ediyorum😊😊 insAllah hayirlisi ile.dogurursam cevaplarim şuan 38+2yiz bekliyoruz😊
Gulseren06 yesim_Gnr çokk okk teşekkür ederimmmmutlaka bekliyoeum sizden haber🙏 rabbim sağlıkla ve kolaylıkla kucagınıza almanızı nasip etsin bebeğinizi 🙏🌸