biroglanannesii 2 gündür geceleri kolik sancıları çekiyoruz . Bebeğim ağlamaktan çatlayacak neredeyse . Bugün eczacının da tavsiyesi ile bu damlayı aldık . Kullanıp memnun kalan var mı ? Yanında ek olarak anason çayı içireceğim
Sapsikanne biroglanannesii ben kullanıyorum iyi geldi ama tek başına yetmedi biogaiayı öğlen veriyorum sabah akşam da başka bir şurup kullanıyorum
Halitinannesi biroglanannesii canım benim bebeğim de komikti aguline diye doğal bir şurup var onunla biogaia veya biogaiayla aynı içerikte maflor var kullan inşallah faydası olur