gamzosgamzos csirin20 19 ay sonra hamile kaldım 33+1 im ama dikislerim 29.haftadan beri incelmis riskli durumdayım cok ayakta kalmak yasak
Yesima_09 gamzosgamzos Bebeğim 7.5 aylıkken öğrendim çok korkuyorum bir şey olur mu benim dikişlerle sizden daha az zamanmış benimkisi bir de
gamzosgamzos Yesima_09 inşaAllah olmaz canım ama 3 ay sonra bile hamile kalanlar skıntı olmuyor herkeste olacak diye birşey yok sen icini rahat tut Rabbim korusun
Yesima_09 gamzosgamzos Çok stres oldum beklenen bir gebelik değildi çünkü. Allahım yardımcımız olsun size de tez zamanda şifa
csirin20 Benimde beklenen bir gebelik değildi kızım 5 aylık ve bugün hamile olduğumu öğrendim çok ağladım ne yapacağımı bilemedim kimseye de bir şey söylemek istemiyorum tepkilerden dolayı size danışmak istedim
gamzosgamzos csirin20 ağlama canım Rabbim nasip etmiş eminimki kolaylığını verecektir bak şimdi kızım 26 aylık ne kadar ilgilensemde çok sıkılıyor son 5 haftamız inşaAllah kardesimize kavusmaya ama keşke kızım 1 yaşındayken düşünseydim yavruna arkadaş gelecek o açıdan dusun
Sermec27 csirin20 ilk sezaryenden sonra 7 ayımda tekrardan hamile kaldım 8 bucuk ay önce doğum yaptım
csirin20 gamzosgamzos içimi ferahlattınız çok teşekkür ederim ❤️Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah