Burcusit aynı şekil benimde belim ve ara ara kasıklarımda ağrı oluyor. Doktorum bunların çok normal olabileceğini 20. Haftadan sonra yalancı kasılmalar sancılar olabilir dedi magnezyuma devam et dedi zaten 14. Haftadan beri mangezyum kullanıyorum. Rahim büyüdüğü için kasık ağrıları ve vucudun ağırlık merkezi yer değiştirdiği için böyle ağrılar olabilirmiş☺️ Ama bende dediğiniz gibi erken doğumdan çok korkuyorum ağrım olduğunda acaba sancım diye düşünmüyor değilim