Gulbaharszn uyuması gayet normal, uyuduğu zaman genellikle tekrardan istiyorlar, bir daha ki sefere eğer gebelik şekeri gibi bir rahatsızlığın yoksa bebeğini hareketlendirmek için bir saat önce çikolata meyve suyu süt tarzı bir şeyler tüketebilirsin. Benim kızım da nstde genellikle uyuyordu,bu sorun değil şimdi 23 günlük kucağımda.