Merhabalar, 11. Haftadayım, doktorun önerdiği multivitamin içime sinmediği için ( ecza deposunda yoktu, doktor firma anlaşmalı olabileceği söylendi) sizden fikir almak istedim, sizin doktorlarınız hangi folik asitleri önerdi, fikir verirseniz sevinirim