nazli_ozcan19 acilden giriş yap cnm onlar direk yatırıp serum takıyor kan alıp düşük var mı yok mu diye bakıyorlar ben acilden giriş yaptım bana öyle yaptılar daha sonra doktorumu aradım ilaç önerdi kanamam durduğu için ertesi gün gittim ultrasonla baktırmaya benim kanamam gece olmuştu. İnşallah senin de yerleşme kanaması veya kanama alanıdır bebekle alakalı değildir cnm