EmineTlc Hanımlar bata 3 gün var. 4 erken gebelik testi ve 2 kaset test yaptım hepsinde silik çizgi çıktı. Bugün kanda baktırayım dedim sonuç negatif. Böyle bir şey yaşayan oldu mu, olduysa ne sonuçla karşılaştı bilgi verebilirse çok sevinirim 🙏
Deletedmom73711 EmineTlc Ben yaşadım Aralık ayında ve hamile değildim regl oldum, hem de 3-4 tane idrar testi yapmıştım bas baya pozitiflerdi kanda negatif çıkmıştı.🤦🏻♀️