Bebislerim Bende ikiz bekliyorum 24 haftalik oldum ...bakalım neler bekliyor beni...Gebelik şekeri çıktı. ..kan takviyesi yapıldı bakalım devamı nasıl gelecek....
Miyase Bebislerim suanna kadar norml bir sekilde geldim cnm ama bu ay cok sikintili gecioo kuyruk sokumumla belim cok cok agirio npcm bilemiyorumm
Miyase zgeSerdarDalkl cnm ya bn de suanna kadar 12 kilo aldim ve bnimki seninkinden fazla yni doktoruma gore 20 kilo normlmis ikiz gebelikler icin
Miyase Bilemiyorum bebeklerimle buzamana kadar sorunsuz geldik ama bundan snra ne olcgini kestiremiyorum insan korkuyooo🤔🤔🤔😉😔