Yelizzzz34_ 32 haftalığım ve bugün kontrole gittiğimde doktorum bebek tamamen doğum kanalına girmiş heran doğum yapabilirsin dedi 😭 bu haftalarda bebeği doğum pozisyonu alıp 35 den sonra doğuran var mı acaba çok endişeliyim ya ??
blueberyy00 Yelizzzz34_ bende 32 den beri doğum.kanalinda doktor bana da Pamuk ipine baglisiniz her an olabilir dedi benim birde daha 30 dan beri erken doğum riskim var sancılar çıkıyor hep şimdi hala kanalda bebek sancı hala.var ama idare ediyoruz 34+3 olduk sabırla bekliyoruz gününü doldurmasını erken gelmemesini ama bana doktor çok iş yapma yorma kendini dinlen sürekli dedi sende öyle yap
B8use Yelizzzz34_ benim ilk gebeliğim de 24 haftadan beri doğum kanalında bekliyordu 38 de doğum yaptım
Yelizzzz34_ blueberyy00 banada doktorum ayakta durma iş yapma sürekli yat dinlen dedi öyle yapıcam yeterki en azından 35 haftayı tamamlayayım 😔
blueberyy00 Yelizzzz34_ bana da doktor en azından 34 bı bitirelim diyordu şükür 34 bitirdik sıra 35 de her hafta böyle böyle diye diye gidecez sanırım korkuta korkuta da olsa gününü doldursaydi bana ciğer gelistirici yaptı doktor siz oldunuz mu herhangi erken doğum olursa diye
Neslikra06 Yelizzzz34_ yaa inşallah zamanında doğar canım ya peki bişey hissettin mi bende 31 haftalık olcam ama bir anda alt tarafıma iğne batar gibi şeyler oluyor canım çok yanıyor sende de oldu mu böyle şeyler
Yelizzzz34_ Neslikra06 benim adet ağrısı gibi karnımın altında ağrım oluyor 2 gündür birde vajinama sancılar giriyo
Yelizzzz34_ blueberyy00 hayır iğne falan vurulmadım doktor bahsetmedi bile hatta acaba ben mi mesaj atsam 👀
blueberyy00 Yelizzzz34_ yani kesin erken doğum riski olarak gördüyse her an doğabilir diyorsa riske atmaması lazım ciğer geliştirici 36 dan yada 34 den önce o haftayı tam bilmiyorum erken doğum riski olunca vuruyorlar ben 30 da 4 doz 32 de 4 doz oldum etkisi 2 hafta kadar sürüyormuş zaten o Aralık’ta erken doğum olursa solunum sıkıntısını en aza indirmek için vuruyorlar
Yelizzzz34_ blueberyy00 anladım en iyisi ben mesaj atayım atayım doktoruma vurulmak istediğimi söyleyeyim, teşekkürler
Hlime50 Yelizzzz34_ 30. Haftamda benimde bebegim dogum kanalinda doktorum dinlen kendine cok yorma ve sancilarimda vardi ama acilman yok korkma demisti simdi 36+4oldum , Allahin izniyle bisi olmaz korkma