Kuzenim dün hasta olması gerekiyordu ama olmamış hiç bir regl belirtim de yok diyor göğüs ağrısı karın ağrısı bel ağrısı oluyordu normalde hiç biri yokmuş ben hamile olsan bile hemen belli olmaz bi 10 gün geçsin diyorum ama hamileyim diyor 😂 erken gebelik testlerinden yapsa hamileyse bile bu kadar erken zamanda sonuç verir mi yapsın mı test