Kızlar bende gebelik şekeri vardı ama hic dikkat etmedim, önemsemedim, canım ne çekerse yedim diyen var mı 😂 bende çıktı da dikkat etmeye çalışıyorum ama iki tane arkadaşım bende de çıkmıştı hic de umrumda olmadı, hic de bir olumsuzluk yaşamadım falan diyor 🙈😂
Ne diyorsunuz?