Busra2013 Kizlar cok korkuom su makina baglsninca kalbim 140 cok korkuom suan normslmi anormalmi anlamadim parmagima makina koydu dahads korktum
UmutsuzPolyanna Busra2013 aşkım yine yürüyerek gittiysen bide yine mi yüksek çıkacak diye stres olduysan ondandır endişe etme ters durum olsa bildirirler sana demin bende nabzını ölçüm oturduğum yerde 120 çıktı
CerenArslan1 Busra2013 tam aklimdan sen geçiyordun acaba doğurdu mu diye post açmışsın korkma birsey olmaz Allahin izniyle
Gamzeates Busra2013 merak etme canım heyecan yaptıyssn ondan ben de ultrasona girerken bile heyecan yapıyorum tansiyonum yükseliyor 😂 ikinci hamileliğim bide sakin ol heyecan yapma annesi
haticerabia45 Busra2013 benimde sürekli nabzın yüksek çıkıyor arada tansiyonda tavan yapıyor.gunluk rutin ev işlerinde bile aynıyım
haticerabia45 Busra2013 hamilelikte organların yükü artiyor demişti bana doktor ekg cekildim tansiyonuma bakıldı ikiside yüksek çıktı.
haticerabia45 Busra2013 psikolojik evham falan mı yapiyoriz acaba.zaten gebelikte de nabız yüksek olabiliyor bende bilmiyorum