muziceanne_ Merhaba kızlar bu gün doktora gittim adetime göre 6 hafta 3 günlük gebeyim ama ultrason 6 hafta gösterdi ve kalp atışı yok dedi doktor çok moralim bozuldu bebek kese var şükür sizce erkn. Mi kalp atışı için siz kaç haftalıkken duydunuz
benguuusk muziceanne_ ben 7+5 de duymuştum bazen daha geç duyulabiliyor morelinizi bozmayın daha çok küçük 😊