Gamzeates yaaa ne güzel benim de bir oğluşum var şimdi de kız dedi doktor ama değişenler olmuş 20 lerde 😅😅 valla kuzum bende ne elti ne görümce ne kız kardeş üzerimde sürekli kız çocuğu baskısı var üş doktora gittim hepsi de kız dedi ama inan forumdakileri okudukça değişir mi diyorum