Emossk maasallaj bende mayıs da yapicam da dogum merak ettim ne kadar gidiyor diye. o zaman ayda rahat 200 bez gidiyordur bende en ucuzundan başlayayım diyorum pisik yapmazsa ondan devam edeyim diyorum cok pahalibezlerr aciyorum vereceğim paraya suan ama bilemedim yanlisda yapıyor olabilirim suanli düşüncem bu