Hayalcinar maalesef ilk test 10.5 çıkmıştı 2.testimiz 2000 leri geçmişti. İlk testin referansına göre (37 ) bir gece yenidoğan yoğunbakımında yattı. İlaç denendi işe yarar mı diye ama olmadı.o gece sürekli kan aldılar en son değerimiz 2500lerdeydi. Mamaya geçildi anne sütü kesildi. Şimdi de son gittimizde değerimiz bayağı düşmüş 14,12 olmuş (hastanenin normal referans değeri 24-150 arası) şimdi 30 ml mama +10 dk anne sütü önerildi. Kısacası klasik Fenilketonüri teşhisi konuldu bize