Arkadaşlara merhaba. Ben 19 gün önce doğum yaptım. Bebeğimin topuk kanında tsh değeri yüksek çıktı 5.7 . Tekrar topuk kanı verdik sonuçlarını bekliyoruz . Aile sağlığındaki hemşire büyük ihtimal düşük çıkacak korkmayın eşi ama insan üzülüyor yine de . Var mı böyle bir durumla karşılaşanınız ya da etrafınızda duydunuz mu ?