Hamileyken doğum hikayelerini okumayı çok severdim nihayet banada yazmak nasip oldu, gebeliğimin başından beri isteğe bağlı sezaryen düşünüyordum kendimce bağzı sebeplerim vardı, 25 şubat için sezaryen kararı aldık, son adet tarihime göre 38+6 da sabah 8.00 için, eşim 24 ünde yurtdışından gelecekti normalde 3 saat süren yolculuk o gün savaş başladığı için 24 saat sürdü hiç gelemeyedebilirdi çok korkmuştum neyseki geldi, sabah 7 gibi evden çıktık hastaneye gittik, nst bağlandı tansiyona bakıldı , ameliyathane için önlüğümü verip giymemi istediler , giydim 2 dakika geçmeden hadi gidiyoruz dediler, indik ameliyathaneye hemşireye direk sondayı sordum uyuşunca takıcaz dedi içim rahatladı en çok sondadan korkuyodum, önce damar yolunu açıp belden iğnemi yaptılar gerçekten hiç acımıyor yavaştan ayaklarım karıncalanırken sonda takıldı , sondanın girdiğini hissettim ama acı sıfır, sonrasında doktorum geldi , ben sana her işlemi anlatıcam korkma dedi, dedimki asla anlatmayın siz başlayın bi ara karnımda şiddetli bi baskı hissettim doktorum geçicek hemen dedi , bebişi çekmeye çalışıyolarmış geri giriyomuş bende o sırada hadi kızım gel artık yorma doktorunu falan diyorum o kafayla, ne olduğunu bile anlayamadan bebeğim çıktı sanırım o sırada sedasyon verdiler çünkü herşeyi hatırlıyorum tüm dokunmaları hissediyorum ama zaman çok hızlı geçti, bebişi sarıp yanağıma koydular ve işte dünyanın enn güzel anıı 🙏
Sonrasında kontroller için götürdüler doktorumda bitek dikişlerin kaldı dedi bi 10 dakikada onlar sürdü sonrasında odaya geçtik bikaç saat sonra pansuman için hemşire geldi pansuman yaptı gitti, sonra karnıma bastırmak için geldiler , bastırmak gibi değilde sanki karnımı tuttu sıktı, dayanılmayacak bi acı değildi ama ben en çok orda zorlandım birdaha yapmıcaz dimi dedim 5 kez yapıcam aynı işlemi dedi, herneyse 2 kez daha yaptı ama ben her seferinde yapmayalım diyorum o hemşire korkulu rüyam olmuştu, 3. Seferden sonra kapıdan girdiği gibi yapmayalım şunu ya nolur dedim tamam kanaman güzel bida yapmıcam dedi yapmadı çok şükür 😅
Seruma sürekli ağrı kesici ilave ettiler, serum bitince ağrın olursa söyle dediler hafif ağrı başlayınca söyledim gelip ağrı kesici yaptılar , Sondayı çıkartırken hiç acımadı, ilk kalkıştada hiç zorlanmadım ertesi gün taburcu edildim bebişimin beslenme problemi olduğu için yoğun bakıma aldılar orda kaldı ( Allah kimseye yaşatmasın, herkesin evladını o minik masumları korusun) beni zorlayan bastırma işlemi ve sezaryen sonrası oturup kalkarken canımın acıması oldu fırsat buldukça yürüyüş yaptım odada koridorda, günden güne daha iyi oldu bikaç günde toparlandım, onun dışında baş ağrısı bel ağrısı vs yaşamadım özel bişeyde yapmadım hatta bebeğim yoğun bakımda olduğu için üzüntüden ne beslenebildim ne su içebildim , hep ameliyattan korkardım ama işin en basit kısmı oymuş sonrası biraz zorlu olsada bikaç güne toparlıyor insan , 1 haftada tamamen toparlandım bebeğimide aldım ne sancı kaldı ne dikiş ağrısı, Allah isteyen herkese nasip etsin 🥰