Elinizin altında internet var. En basitinden 13 haftalık bebeği anne hisseder mi diye yazsanız mümkün değildir diye yazı çıkacaktır. Daha fasulye kadar olan bebeği nasıl hissedebilirsiniz mantıklı düşünüldüğünde imkansız olacağını herkes görür. Bağırsak hareketi hissettiğiniz. Hepimiz hissediyoruz onları ama bebek hareketi diyen bana mantıklı gelmiyor kusura bakmayın. Sizin doğrunuz size benimki bana. Ben mantıklı bir insanımdır. Teşekkürler iyi akşamlar 😊