Fato6577 Kizlar sabahtan beri sancim var 29 haftaliğim. 1 yada 2 dk kesiliyor sonra bir daha ne yapayım şaştım kaldım bi akıl verin haftaya randevum var
catidaki_kedi Fato6577 canım bu ara ben dahil herkeste erken kasılmalar görüyorum duyuyorum okuyorum. İhmale bırakmadan mutlaka bi acile veya kendi doktoruna görün. Allah korusun rabbime emanet 🙏🏻
Fato6577 gldn065807 ilk doğumum sezaryen olduğu için normal dogumu ve sancısını bilmiyorum o yüzden burdan danışmak istedim sizlere
gldn065807 Fato6577 senin ikincide sezeryan ne olduğu belli olmaz canım sen yinede git nst ye bağlarlar bakılır belki ıdrar yolu enfeksiyonu da olabilir bilemezsin