Siz annesi olarak düşürmeyin modunuzu. Yenidoğanlar çok güçlüdür. Benim kızım yaklaşık 8 sene önce solunumu durdu. Kalbi 5 dakika kadar atmadı. 21 gün yoğun bakımda kaldı. Çok şükür hayata tutundu. Sizin evladınızdan çabucak toparlar. Yakında kucağınıza alırsınız 🙏🙏🙏