Mevludedamgaci Kızlar dogumdan sonra süt parası otomatik olarak mi yatıyor hesaba yoksa illa gidip başvurmak mi gerekli
Nevruzece Hayır otomatik yatmıyor hastaneden aldığınız Doğum raporuyla kaymakamlığa gideceksiniz onlar size PTT yatırıyor eğer eşin sürekli SSKlıysa çocuk parasını ona yatırıyolar