Seydam0081 Hanımlar Aksarayda doğum yapacak ve doğumu yakın olan var mı devlette yapacağım bnde geçen gittim Meryem bekmezci ilgiliydi siz sezeryan devlette nasıl olacaksınız sezeryan da ilgililer mi
Mefat Seydam0081 merhaba ben 12 Mart’ta maya Hastanesi’nde doğum yapacağım devlet ile ilgili bilgim yok.
Seydam0081 Mefat Maya hastanesinin sezeryan ücreti ne kadar kuzum İnova nilüfer biraz uçuk fiyat dedi veremeyeceğiz fiyat 😔 önceden 3bin falandı
Seydam0081 fride009 benimki de normaldi makat gelişli olduğu için sabaha kadar çektim sancı bebek gelmedi mecbur sezeryan oldum
Dilaraatas Seydam0081 bende sezeryan olcam ama devlette düşünüyorum sen ameliyat oldn mu nasıl geçti senin
Seydam0081 Dilaraatas İlki mecburi sezeryan oldu inova da 2.si şuan 32haftaligiz daha olmadım 🥰☺️38de alırız dedi doktor sen kaç haftalıksin canım 🤗
Dilaraatas Seydam0081 bende ilki inovada mecburi oldm ama şuan fiyatlar çok pahalı o yüzden devlete girmeyi düşünüyorum şuan 23hafta 2gunlgm
Dilaraatas Dilaraatas bna özel 1temmuz dedi ama. Ben de yks sınavına gircem 18.19hazirnda umrm bi aksilik olmaz Peki özel hastane bana bu tarihi verdi devlette de fark etmiyor değil mi
Seydam0081 Dilaraatas Meryem bekmezci ye gitttim ilk defa başka şehirdeydim bu Ayın 28ine Mustafa beye denk geldi randevu da kime denk gelirsek 😔devletin de böyle sorunu var sıra yok puff😒