Ftmnrcicek Hanımlar 19. Haftada detaylı ultrason için randevu aldım erken mi? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir miii
Ozgeozgul Ftmnrcicek genelde 20-24 arası öneriyorlar hatta 21 ve 22 en iyi diyorlar tam gelişmiş oluyormuş 19 da gidince tekrar çağırabiliyormuş
Cigdemmylmzz Ftmnrcicek biraz erken gibi sanki. Bana doktorum kendi tarih vermişti haftamı hesaplayarak 21 haftalıkken gitmiştim ben
Emossk Ftmnrcicek birrraz erken 22 hafta ideali gibi ben ilkinde o haftada girdim yine 22 .haftada aldim