Mdbulbul Bugun bebegin hareketlerini hissetmedim pek saglik ocağına gittim kalp atışı iyi dedi. Ama ben yine de korktum simdi eve geldim biraz hareket etti, yarin kontrolüm var doğum için gün alacaz çok stres yapıyorum sizde durumlar nasıl