Nur0631 bende anksiyete bozukluğu var bir de aralarda depresyona giriyordum . Ama ben uzun süredir ilaç ve terapi ile tedavi görüyordum. Fakat tedavim iyi gidiyordu psikiyatristim ilacı bırakırız artık gebeliği düşünebilirsin dedi . Gebeliği düşündüğüm için prozactan lustral e geçtik . Bir kaç ay lustral i kullandım . Ardından gebe kaldım. Kadın doğum uzmanım ilk 12 hafta içme dedi bıraktım psikiyatristime söyledim o da tamam bırak sıkıntı olmaz dedi . Ama uzun süredir ben ilaç kullanıyorum ve önümde uzun bir yol var bende benzer durumları yaşayan var mı merak ediyorum .