Benim ilk gebeliğimde hiç böyle olamamıştı ama şimdi ikinci gebeliğimde yüzüm çok kötü, açıkçası birşeyde kullanmıyorum. Küçük küçük iltihaplı sivilce dolu yüzüm birde kırmızı iz gibi duruyor herkes soruyor cildine ne oldu diye inş. Doğumdan sonra geçecek. :)