blueberyy00 Yigitalpinannesii Cok iyi maşallah ben 32+4 deyken 2060 di doktor iyi haftasıyla uyumlu demişti seninki bence gayet iyi bir iki hafta önde bile olabilir ☺️
Wonderful_mom Yigitalpinannesii benim 30 haftalik 1250.. ne yiyorsunuz acaba?? Ben ne yesemde bebegim kilo alamıyo
505050 Yigitalpinannesii maşallah maşallah bende yarın gdecegim 30+3 bakalım nasıl cikicak 1500 olursa iyi diyorum😁
Yigitalpinannesii Evet masallah tosunuma 😂 sizinkide gayet iyi haftasina göre saglikli olsunlar da kilo onemli degil
Yigitalpinannesii Wonderful_mom canini sıkma sakın ben genetik oldugunu dusunuyirum bu kilo durumunun yemek yemedigim gunler oluyor sadece meyve ve su cilekli süt iciyorum