Sazem kuzum bende çalışıyorum ilk dönemde kahverengi lekelenme felan oldu 1 hafta izinliydim ama sonra çalıştım hep hâlâ da aynı , evde olunca olmuyor ya psikolojik olarak sürekli rahatsız hissediyorsun kendini . Mide sorunları felan , çalışırken oyalaniyosunda aynı zamanda , benim çalıştığım yerde sorunlu insanlar felanda var bazen çıldırtıyorlar sabrediyorum hem doğum parasını almak için hemde evde durdum ya 1 hafta aslaaa rahat değildim . Ki evde covidde geçirdim 10 günde öyle yattım . En iyisi çalışabilir durumdaysan çalışmalısın bence , kendini en iyi sen tanırsın