CaglaEmreee ben de tam gününde 40+0 olarak doğum yapmıştım kızımı ,son zamanlar gerçekten sabırsızlanıyoruz doğum belirtileri gösteriyor musun ,mide bulantısı kabızlık hafif kasılmalar ws ? Bide anlık ruh hali degisimi ,insanın üstüne bi sakinlik geliyor durgunlasiyor ,sonra.bi an da bı enerji halleri ,