DmrDmr https://imgyukle.com/i/ELfUyS Arkadaşlar sabah bozuk denmişti erken gebelik testinden yaptım bu sefer sizce var mıdır ?
Ezo25 DmrDmr kuzum bence senin idrar da cıkmıcak veya sen bir yerde birşeyi yalnış yapıyorsun ben ilk defa böyle birşey görüyorum
Zehragniken DmrDmr canım malesef test bozuk başka al dene renkler kaymış. Ama sanki var gibi duruyor. Sen en iyisi kan ver. İdrar çok damlatiyor olabilirisn
DmrDmr Ezo25 😁😁 ya ben de ilk defa BÖyle birşey görüyorum ama bu oldu kaç kez hep böyle neyse allahtan kan tahlili verdik hayırlısı ya
DmrDmr Zehragniken Ya aslında normalde öyle görünmüyor direk 2 çizgi ama fotoğrafta arada renk de görünüyor valla şaşırdım artık hayırlısı
DmrDmr Gulcingezer Normal testlerden almıştım silik çıkmıştı erken testten aldım böyle oldu hayırlısı artık
Limonzeytin DmrDmr İdrarı fazla damlatmışsın sanırım ondan dağılmş en iyisi sağlk ocağna git kan ver sabahtan aynı gün çıkıyor sonuç hayrlısı olsn
DmrDmr Ezo25 Teşekkür ederim 🙏❤️ Sağolun bilgilendirdiğiniz için yarın sonuç çıkarsa bilgilendiririm inşallah bekleyen isteyen herkese nasip olur 💕