Kizlar merhaba,
8 haftalık hamileyim iki hafta önce gittiğim de kontrole bir hafta geriden geliyordu,bir hafta sonra tekrar gel dedi ve geçen salı kontrole gittim ve bebekte halen büyüme olmamış,ultrasyona göre 6 haftalık.Pazartesi günü tekrar gelmemi istedi,bir ilerleme olmazsa bebeği alalim dedi çünkü ilerde sağlık sıkıntısı olur engelli olabilir dedi.Yarin başka bir doktora daha gideceğim.