Kizlar merhaba,
8 haftalık hamileyim iki hafta önce gittiğim de kontrole bir hafta geriden geliyordu,bir hafta sonra tekrar gel dedi ve geçen salı kontrole gittim ve bebekte halen büyüme olmamış,ultrasyona göre 6 haftalık.Pazartesi günü tekrar gelmemi istedi,bir ilerleme olmazsa bebeği alalim dedi çünkü ilerde sağlık sıkıntısı olur engelli olabilir dedi.Yarin başka bir doktora daha gideceğim.Siz bu sorunu yaşadınız mı ya da çevresinde yaşayan oldu mu