Gnz doğum yaptım ben. İki çocuğuma da gittim ultrasyon konusunda her konuda çok iyi çok temkinli. Herseyi en ince ayrıntısına kadar inceliyor. Tüm risklere karsı her önlemi alıyor. Hafızası çok iyi. En güzeli çok beklemiyorsun. Çok hasta kabul etmiyor işi para için yapmıyor. Herkesle iyi igikenmek istiyor.