Merhabalar ,
Arkadaşlar 22 haftadayım şu an geçem hafta detaylı ultrasona girdim bebeğimin. Safra kesesi görünmedi bir hafta sonra gel dedi bugün gittim yine görünmedi ileri tetkik yapılacağı söylendi çok üzgün ve endişeliyim sabahtan beri ağlıyorum diğer gelişimleri normal başına gelen varmı ?