YusufunAnnesi6327 Slm kizlar, Bugün doktora terminim vardi 35+5 haftaligiz melegimin boyu 47 cm kilosu 2500 sizce iyi mi? Sizlere nasil?
kahvesever__ YusufunAnnesi6327 doktorun iyi dediyse sıkıntı yoktur canım bence iyi doğuma kadarda alır daha
Prenseslerimm_3 YusufunAnnesi6327 35+5 haftalığım yarın kontrolüm vardı bakalım kaç çıkacak en son 2120 grdı
gldn065807 YusufunAnnesi6327 benim dündü kontrolüm 35+3 dum 2800 grm 50 cm dedi ki seninkide gayet iyi
Duyguuuuuuu Bizde az önce geldik 37+6 bugün 3248 dedi doktor iyi diyorsa bence sorun yok senin kiloda haftasıyla uyumlu hafta da 200 ile 250 grm alıyor zaten ona göre aşagı yukarı hesaplayınca normal oluyor senin bebişte
Melike09 Bende şuan 36 haftalığım geçen hafta 35 de kontrolümüz vardı 49 cm 2850 idi kilosu bakalım haftaya kilosuna ne dicek doktor ama ben tulumlara sığdıramayacağım herhalde bizimkini 😂😂