Benim doktorum gün vermeyeceğini söyledi. Bebek ne zaman gelmeye hazır olursa o zaman alacakmış. Böyle yapmasının sebebi bebek gelmeye hazır olunca süt geliyormuş, dış dünyaya daha çabuk adapte oluyormuş. Şu gün şu saatte hastanede buluşucaz gibi bir şey söylemicem dedi. Bu da beni kaygılandırıyor. Anne bebek dostu sezaryen bu dedi. Bebek kendi gelmeye hazır olup gelince ciğerleri gelişiyor falan dedi. Tüm hastalarına böyle yapıyormuş.