Nursedaaydin Merhaba kızlar 6+4 haftalık hamileyim. İki haftadır aşırı derecede kabızlık yaşıyorum. Günde iki litre su içmeye çalışıyorum kuru kayısı yemeye çalışıyorum ama yinede geçmiyor. Benim gibi olan varmı yada çağresini bilen ?
kahvesever__ Nursedaaydin bende de o sıkıntı var maalesef ne yaptıysam çözüm bulamadığım en son karnına kremle masaj yap gece yatmadan sabaha tuvalete çıkıyon
ireemnuur Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorm. Bi su şişesine limon koyuyorm akşama kadar onu bitirmeye çalışıyorm rahatlatıyor daha sık ve daha rahat tuvalete çıkabiliyorm