Seaaaa Kızlar adetim 2gün geçti pek anlamıyorum testen sizce hamilemiyim 
Limonzeytin Seaaaa Gidip kan verin net çıkar artk hayrlı olsn . Silikte olsa pembelk olması gerekiyor sizinde öyle duruyor.
Zehragniken Seaaaa hamilesin canim hayırlı olsun. Ondan daha silik çizgiyle öğrenmiştim hamileligimi :)) kan ver de kesinlestir :))
Pelinakcn Seaaaa ilk 5 dk içinde olan sonuç önemli sanırım ama yinede çizgi gözüküyor, benim adetim 4 gün gecikmişti test yaptığımda çizgi varsa gebelik vardır 🙏🏻
Zehraumut Seaaaa hmmm benimde adetimden 2 günüm geçti az önce pembe bir akıntı geldi çok az sümüksü test yapcam ama korkuyorum acaba varmıdır yokmudur diye