Seyhan_ggrcn Merhabalar. 19 haftalık hamileyim 2 gün önce bebeğimin hareketlerini kaç defa hissettim ama dünden beri tık yok hiç hissetmiyorum kasık ağrım da var normalmıdir acaba
Cigdemmylmzz Seyhan_ggrcn canım normal bu haftalarda düzenli olmuyor hareketler. 24.haftadayım hala arada hiç sesi çıkmadığında tereddüt ediyorum 😂 böyle çikolata ye dümdüz uzan onu hiasetmeye çalış belki hareketlenir
ruya92 Seyhan_ggrcn evet normal çünkü hareketler düzenli değil daha ben 24. Haftamdayım ben bile hissetmiyorum bazen hala 28. Haftadan sonra düzene giriyormuş bebişlerin hareketi 😇 kasık ağrısı sebebi muhtemelen oralara tepik atıyordur bende hala oluyor o ağrı 😂😂😂
Seyhan_ggrcn Of bilmiyorum dünden tatlıda cok yedim korkuyorum hep daha önce 2 bebeğim gitti bi düşük bir kürtaj
D-Busra Yoruluyorsanız yorulunca pek hissedilmiyor başlarda, dinlenip uzanın bol bol, içinizi ferah tutun hissedersiniz inşallah