esmerrmm Kizlar firinda dercelerin hepsi yazmiyor mesela 150.. 200.. gibi yaziyor ama pogca yaptigim zaman 180 derece diyor onu ayarlayamiyorum tam olmuyor goz karari getirsemde . Siz nasil hallediyorsunuz bu durumu ..
Smyye1B esmerrmm Esty marka benim fırınımda bizdede 180 derece yok ikisinin arasında Bi yerde bırakıyorum ayarı 😇
Villanelle Benim de öyle. 200e yakın bi değerde bırakıyorum ama sürekli kontrollü pişirim yapıyorum. Aslında fırından çok memnunum, hiç yakma veya çiğ bırakma durumu olmadı ama keşke derecesi dijital olaydı