Biraz önce muayeneden çıktım ve doktorumun klinik açacağını ve iki hafta sonra gideceğini öğrendim yani benim doğumuma 3 hafta kala
kesinlikle doğum paketini iptal etme şansımız ve doğumuma girme şansı yokmuş başka doktor seçmemi istediler acaba Ortadoğu hastanesine gidip ben bu doktordan çok memnunum diyen var mı
Eve gelince bir saat ağladım çok alışmıştım doktoruma ve diğer doktor beni kendi hastası gibi görür mü bilmiyorum çok tedirginim lütfen o hastaneye gidip doktorundan memnun olan yazabilir mi 🙏