Kızlar ben önceden feramat kulanıyordum kapsul oldugu için çok agır geliyordu genelde gece aç karnla içiyordum o zaman ble çok kötü oluyordum şimdi değiştirdim ferrum kulanıyorum üzerinde yemekden hemen sonra yada yemekle tüketilmesi gerektigi yazışmış şimdi benm bildigim kan ilaçları aç karınla içiliyor siz nasıl kulanıyorsunuz aç mı tok mu?